Skip to content

Adimen artifiziala App Inventor-ekin

    Sarrera honetan aurkituko duzuna zera da, adimen artifiziala App Inventor programarekin nola erabili azaltzen duen ikastaroa. Informazio guztia INTEF-en web-orritik hartu, euskaratu eta moldatu egin dut. Jatorrizko lan guztia Aitortu-PartekatuBerdin 4.0 Nazioartekoa (CC BY-SA 4.0) lizentziapean dago.

    1.Modulua: Eta adimen artifizialarena, zer da?

    Modulu honetan adimen artifizialaren sarrera bat ikusiko dugu, sinplea baina sakona.

    Hemen dituzu programekin hasi aurretik, adimen artifizialaren inguruko irakurri beharreko bi dokumentu:

    2.Modulua: Machine Learning for Kids (App Inventor)

    Modulu honetan Machine Learning for Kids tresna ikusiko dugu, ikaskuntza automatikoko ereduak sortzeko eta gure App Inventor proiektuetan oso modu errazean integratzeko aukera emango diguna. Goazen!

    Helburua: App bat garatzea, esaldi batek App Inventorrekin eta ML4Krekin konnotazio positiboak edo negatiboak dituen detektatzeko.

    Atal honetan adimen artifiziala erabiliko duen App Inventor proiektu bat nola sortu ikasiko dugu. Zehazki, app bat nola sortu erakutsiko da, esaldi batek sentimendu positiboak eragiten dituen ala sentimendu negatiboak eragiten dituen detektatzeko gai izango dena.

    Horretarako, Machine Learning for Kids izeneko baliabide bat erabiliko dugu, Adimen artifizialeko eredu bat garatzeko eta App Inventoreko edozein proiektutan integratzeko tresna bikaina. Beste egun baterako utziko dugu Scratch programarekin ere ederki integratu daiteke eta.

    Adibide hori egin ahal izateko, baliabide horiek deskargatu beharko dituzu.

    Bideo hauen laguntzaz, urratsez urrats aurrera egin ahal izango duzu, zure lehen App Inventor proiektua sortu arte:

    1. Erabiltzailearen interfazea diseinatuko dugu
    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    2. Aplikazioaren lehen bertsioa programatuko dugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    3. App-aren lehen bertsioa probatu eta haren mugak ikusiko ditugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    4. App-aren bigarren bertsio bat programatzen dugu zerrendak erabiliz

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    5. App-aren bigarren bertsioa probatu eta haren mugak ikusiko ditugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    6. Machine Learning for Kids tresna erabiliko dugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    7. Ikaskuntza automatikoko eredua sortzen dugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    8. Ikaskuntza automatikoaren eredua probatuko dugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    9. Datu lerratuen adibideak ikusiko ditugu, datu horiek sartzea saihesteko

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    10. Ikaskuntza automatikoaren eredua App Inventor proiektuan txertatzen dugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    11. Ikaskuntza automatikoko eredua erabiliko duen app-aren bertsio bat programatzen dugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    12. Gure aplikazioaren azken bertsioa probatuko dugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    3. modulua. App Inventor duten AAko proiektu gehiago

    Modulu honetan, App Inventorrek eta Machine Learning for Kidsek ikaskuntza automatikoa erabiliko duten proiektuak garatzeko dituzten aukerak aztertzen jarraituko dugu. Helburu horrekin, adibide gehiago erakutsiko ditugu, eta gure proiektu propioa sortzen lan egingo dugu.

    Oporretako aholkularia (testu-sailkapena)

    Proiektu honetan aplikazio bat sortuko dugu Machine Learning for Kids (ML4K) eta App Inventor erabiliz, erabiltzaileak egin nahi dituen jardueren arabera oporretarako destinoa gomendatzeko gai izango dena eta testu baten bidez adieraziko duena.

    Goazen!

    1. Erabiltzaile-interfazea sortuko dugu
    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    2. Ikaskuntza automatikoko eredua sortzen dugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    3. Ikaskuntza automatikoaren eredua gure App Inventor proiektuan txertatzen dugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    4. Gure aplikazioaren lehen bertsioa programatzen dugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    5. Gure aplikazioa probatuko dugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    6. Gomendatutako helmugaren irudia eta mapa gehituko ditugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    7. Azken bertsioa probatuko dugu

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    Eta amaitzeko, testuarekin jolastu beharrean, irudiekin lan egingo dugu. Hemen duzu bi fitxategitan, hostoak sailkatzen dituen aplikazio bat nola egin daitekeen adibidea gazteleraz:

    Zorte on eta ekin lanari, aukerak handiak dira eta!

    Zabaldu!

    Web-orria erabiltzen jarraitu ezkero, cookien erabilerarekin ados zaudela adierazten duzu. informazio gehiago

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Itxi