Hemen, aplikazio mugikor batean datzan proiektuaren adibide bat erakutsiko dugu. Aplikazio hori ML4Kren laguntzarekin egin. Erabiltzaileak sartzen duen liburu bateko datuetan oinarrituta, liburu hori zein adinetako haurrentzat gomendatzen den zehazteko gai da; datuok dira orrialde kopurua, ilustrazioren bat duten orrialdeen kopurua eta orrialde bakoitzeko lerroen kopurua.
Goazen ikustera!
- Ikaskuntza automatikoaren eredua sortuko dugu
2. Ikaskuntza automatikoaren eredua App Inventor proiektu batean integratuko dugu
3. Aplikazioaren interfaze grafikoa sortuko dugu
4. Aplikazioa programatuko dugu
5. Aplikazioa probatuko dugu
6. Ereduzko datuak emateko eta eredua aplikaziotik berriz entrenatzeko aukera gehituko dugu
Hauek dira statusCode eta message balioak:
StatusCode: 2 – Message: “Ready”: modeloa entrenatu dela eta erabil daitekeela esan nahi du
StatusCode: 1 – Message: “Training in progress”: entrenamendua ez da amaitu eta modeloa ezin da erabili
StatusCode: 0: zerbait gaizki joan da, “Message” n arazoari buruzko informazio gehiago ematen da
7. Aplikazioaren azken bertsioa probatuko dugu