Kategoria: Kontrola eta robotika
-
Adimen artifiziala hezkuntzan
Berritzegune Nagusiko digitalizazio esparruan Topagune Birtualak atala dago. Proiektu hori koordinatzen duen Cristina Etxeandiak eskatu zidan adimen artifizialaren inguruko hiru saio prestatzeko. Eta baiezkoa eman nion, aukera ederra izan zitekeen…
-
GPT-3: hizkuntza iragartzeko eredua
Hemen idatzitakoak Wikipediatik euskaratu eta moldatuak izan dira. Zer da GPT-3? Generative Pre-trained Transformer 3, siglengatik hobeto ezagutzen dena (GPT-3), lengoaia autoerregresiboko eredu bat da, ikasketa sakona erabiltzen duena giza…
-
Microbit plaka, patrikan sartzeko moduko ordenagailua
Zer da micro:bit plaka? BBC Micro:bit sakeleko ordenagailu bat da, softwareak eta hardwareak elkarrekin nola funtzionatzen duten erakusten dizuna. LED argi-pantaila bat, botoiak, sentsoreak eta sarrerako/irteerako ezaugarri asko ditu, programatzean…
-
FPGA-k edo Ate-matrize programagarriak
Elektronika digital eta analogikoaren inguruko sarrera bat idatzi genuen bere garaian, baina gaur FPGA edo ate logikoen matrize programagarrien inguruan hitz egingo dugu. Zer dira FPGAk? Ate logikoen matrize programagarri…
-
Sismografo bat eraikitzen
STEAM proiektuen bila nenbilela, honakoa aurkitu nuen Microsoften hezkuntzako gunean: sismografoa eraikitzeko proiektua. Proiektu hori aurrera eraman duen ikastetxe bat ere aurkitu nuen. IES Martinez Uribarrin Microsoften proiektua erabili dute…
-
Etxebizitzetako instalazioa eta programazioa uztartzen dituen proiektua nola egin
4. DBHn eskaini behar diren eduki multzoen artean “Etxebizitzen instalazioak” dugu. Ikasleek, oro har, etxean erabiltzen dituzten instalazioak lantzen dira. Atal analitiko bat du, eta beste batean instalazio horiek osatzen…