Eskolara etorri berria heldu da; euskara, adimen artifiziala eta programazioa uztartuko dituen ariketa egin nahi duzu?
Bideoan ikusi ondoren, jardueraren emaitzak zertan datza? Hatzamarrarekin seinalatuko dugun aurpegiko atala ikasleak bi eratara jasotzea: audio eta testu bidez. Horrela etorriberriak hitz berri bat ikasiko du euskaraz.
Lehenengo eta behin http://learningml.org web-orrira joango gara. Gaur egun ez dago euskaraz, baina laster izango dugu. Bertan sortuko dugu, gero #scratch|en erabiliko dugun eredua. Aukeratu 1.2 bertsioa.
![](https://berezuma.com/wp-content/uploads/2022/05/a-1024x589.png)
Gure kasuan irudiekin ariko gara lanean, beraz aukeratu “irudiak”.
![](https://berezuma.com/wp-content/uploads/2022/05/b.png)
Irudi klase bat sortuko dugu. Gure kasuan lau sortu ditugu: sudurra, ahoa, begia eta belarria.
![](https://berezuma.com/wp-content/uploads/2022/05/c.png)
Web-camera erabiliko dugu irudiekin elikatzeko.
![](https://berezuma.com/wp-content/uploads/2022/05/d.png)
Etiketa bakoitza hainbat irudirekin elikatuko dugu. Gure kasuan 50 argazki erabili ditugu etiketa bakoitzarentzat.
![](https://berezuma.com/wp-content/uploads/2022/05/e.png)
Aurpegiko atal bakoitza ondo elikatu ondoren, eredua izan nahi dugu. Horretarako ikasi egin behar du ereduak.
![](https://berezuma.com/wp-content/uploads/2022/05/f.png)
Apur bat itxaron ostean, eredua probatzeko ordua da web-camera erabilita.
![](https://berezuma.com/wp-content/uploads/2022/05/h.png)
Eta emaitzekin gustora geratu bagara, ordua da #scratch erabiltzen hasteko.
![](https://berezuma.com/wp-content/uploads/2022/05/i.png)
Scratchen programatu egingo dugu lortu nahi duguna. Gure kasuan, kamera piztu eta ereduak jasotzen duen irudia guk adierazitako atalen bat bada, bi gauza gertatzea nahi dugu: atal bakoitzaren izena entzutea eta katuak testu bidez adieraztea.
![](https://berezuma.com/wp-content/uploads/2022/05/z-1024x671.png)
Audio bakoitza norberak grabatu ondoren, bandera berdea sakatu eta hor izango duzu emaitza.